КОУЧИНГ У НАВЧАННІ

 

КОУЧИНГ У НАВЧАННІ

 

Коучинг – заїжджене поняття для багатьох людей, які поверхнево з ним знайомі. Та поряд з тим коучинг – дієвий інструмент для досягнення цілей, яким користуються всі (не побоюся цього твердження) світові лідери. І це не пусті слова чи догадки. Це ціла наука, яка має підтвердження і результати. А ще це інструмент, який можна використовувати в навчанні молоді.

Сучасна молодь вже не готова вступати до ВУЗу «бо так сказали батьки» чи навчатися заради навчатися. І це прекрасно!

Завданням вчителів є зрозуміти це і підтримати молодь та шляху самопізнання та професійної самореалізації. Як вони можуть це зробити описано в статті «Коучинг як педагогічна технологія студентоцентричного навчання у ВНЗ».

В ній говориться про студентоцетричну модель освіти. І хоч про неї ми чуємо вже давно та чомусь впроваджуємо її досить складно. Основними принципами такого навчання є рівноправність усіх задіяних, гнучкість навчання, ефективна структура, що задовольняє різні потреба студента, підвищення мотивації в навчанні та самоосвіті, підвищення самостійності і відповідальності молоді, що навчається.

Та найголовнішим є те, що така модель навчання змінює роль викладача, який керує і вказує на помилки та дії на більш дієву роль - партнера, який допомагає навчатися й коригує знання студентів, забезпечує високий рівень їх мотивування та професійно-особистісного супроводу.

А це і є коучинговий підхід у навчанні.

В наступній статті я розповім про ці складові більш детально. Та поки прошу вас поділитися своїм досвідом та думками в коментарях.

 

Як вам такий підхід? Чи використовуєте ви його у своїй роботі? 



Коментарі

Популярні публікації