КОУЧИНГ У НАВЧАННІ
КОУЧИНГ У НАВЧАННІ
Коучинг
– заїжджене поняття для багатьох людей, які поверхнево з ним знайомі. Та поряд
з тим коучинг – дієвий інструмент для досягнення цілей, яким користуються всі (не
побоюся цього твердження) світові лідери. І це не пусті слова чи догадки. Це
ціла наука, яка має підтвердження і результати. А ще це інструмент, який можна
використовувати в навчанні молоді.
Сучасна
молодь вже не готова вступати до ВУЗу «бо так сказали батьки» чи навчатися
заради навчатися. І це прекрасно!
Завданням
вчителів є зрозуміти це і підтримати молодь та шляху самопізнання та
професійної самореалізації. Як вони можуть це зробити описано в статті «Коучинг
як педагогічна технологія студентоцентричного навчання у ВНЗ».
В
ній говориться про студентоцетричну модель освіти. І хоч про неї ми чуємо вже
давно та чомусь впроваджуємо її досить складно. Основними принципами такого
навчання є рівноправність усіх задіяних, гнучкість навчання, ефективна структура,
що задовольняє різні потреба студента, підвищення мотивації в навчанні та
самоосвіті, підвищення самостійності і відповідальності молоді, що навчається.
Та
найголовнішим є те, що така модель навчання змінює роль викладача, який керує і
вказує на помилки та дії на більш дієву роль - партнера, який допомагає
навчатися й коригує знання студентів, забезпечує високий рівень їх мотивування
та професійно-особистісного супроводу.
А
це і є коучинговий підхід у навчанні.
В
наступній статті я розповім про ці складові більш детально. Та поки прошу вас
поділитися своїм досвідом та думками в коментарях.
Як
вам такий підхід? Чи використовуєте ви його у своїй роботі?
Коментарі
Дописати коментар